Thursday 7 April 2011

i want to be a blogger!!

assalamualaikum,
selamat sejahtera,
salam muhibah,
salah 1 malaysia,
salam perkenalan,

eh!!berapa banyak salam dah...hehehe...
aku ni budak bru nk berjinak2 dalam dunia blog ni. before ni aku xminat pn nak jadi writter kat blog ni. aku ni budak yang jenis gila game, kira aku ni 'gamer' ar. pew yg aku wat dengan laptop aku mesti game jek. tapi xdew ar obses sangat macam sesetengah org barat.
keinginan aku nak main blog ni dipengaruhi oleh abg aku yg dah macam hantu kalau main blog.
sesetengah blogger mesti kenal taufan bin ribut n kalau siapa2 yg xknal g cek this blog http://taufanribut.blogspot.com. tapi korg tengok jek jgn follow dia dulu coz dia dah boleh dikatakan ramai gak follower.
kasihanilah aku ni yg baru nk main blog.
follow ar aku ea...sayang korg berat2..hehehe..
so sekarang aku masih mencuba mencurahkan idea atau mendongengkan korg yang bace blog aku ni.
hope dew ar blogger2 yg lain akan sudi nk berdongeng bersama2 dengan aku. xkira ar cerita pew pn, yg baru, yg klasik, yg berunsur sains fiksyen bedal jek.hhehe.
insyallah, blog aku akan memberi manfaat kepada korg yg membaca sama ada secara sengaja atau pn tidak.



sekian assalamualaikum,
selamat sejahtera,
salam mu.......
dah2..banyak sangat salam 2..  ^_^

5 comments:

  1. akk sokong adik
    bangga akk jadi pengomen pertama kat sini
    ehehe
    1 je syrat kalo nk rmai follower 4 beginner..rajin2 blogwalking n follow org..xpe
    mula2 penat tp nnt hasilnya berbaloi
    dan jgn lupa join segmen or kenal2 dgn blogger otai mcm ben ashaari,ujang dan lain2 ya..hehe
    akk pn biasa2 je...xde org kenal pun.hehe

    ReplyDelete
  2. welcome welcome , i know you from your abg topan .
    i'm following you !

    ReplyDelete
  3. selamat datang ke dunia blogger..aha.....

    ReplyDelete
  4. thanx 2 pearl jade, aimibanyakcerita n eja razif..^_^

    ReplyDelete
  5. juz follow2 je i pn baru juga..jom follow me back k..pade rakan2 blogger yg lain juga.nti i follow korang lik cow my follower pn xrmai lg dpt cam punye spe yg follow me.huhu//jom layanzz..

    ReplyDelete

Nak komen korang komen.Tapi jangan mengarut.Aku lempang korang laju-laju